آموزش تطبیقیمطالعه تطبیقی جامعه پذیری به وسیله برنامه های درسی پنهان در آموزش عالی با تأکید بر دیدگاه اپل و کینگ در دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه ایالتی آریزونا [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 145-172]
آموزش عالیمقایسه وضعیت موجود جانشین پروری و مدیریت استعداد با وضعیت مطلوب آن در نظام آموزش عالی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 51-72]
آموزش عالیساخت، اعتباریابی و روایی یابی ابزار سنجش کیفیت خدمات دانشگاهی به دانشجویان [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 73-97]
آموزش عالیشناسایی و تحلیل روابط برنامه ریزی راهبردی، قابلیت انعطاف پذیری و عملکرد دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی؛ مورد پژوهی: دانشگاه شهید بهشتی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 67-93]
آموزش عالیمطالعه تطبیقی جامعه پذیری به وسیله برنامه های درسی پنهان در آموزش عالی با تأکید بر دیدگاه اپل و کینگ در دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه ایالتی آریزونا [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 145-172]
آموزشعالی پایدارشناسایی و اولویتبندی مؤلفههای دانشگاه پایدار [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 1-26]
آموزش عالی کشاورزیعوامل مؤثر بر تمایل شغلی دانشجویان به استخدام: کاربردی از نظریه توسعهیافته رفتار برنامهریزی شده [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 75-93]
آموزش و پژوهش میانرشتهایشناسایی و اولویتبندی مؤلفههای دانشگاه پایدار [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 1-26]
ا
اجتماع علمیتعاملات و ارتباطات اجتماعی و علمی در دانشگاه صنعتی شریف از نظر دانشجویان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 95-121]
اداره کردن دانشگاهاستقلال نهادی اثربخش دانشگاههای دولتی ایران: ضرورت پویایی در فضای جهانی شده [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 1-28]
ارتباطات اجتماعیتعاملات و ارتباطات اجتماعی و علمی در دانشگاه صنعتی شریف از نظر دانشجویان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 95-121]
ارتقاعوامل مؤثر بر رشد حرفه ای اعضای هیئت علمی و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 95-120]
استادتعاملات و ارتباطات اجتماعی و علمی در دانشگاه صنعتی شریف از نظر دانشجویان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 95-121]
استخدامعوامل مؤثر بر تمایل شغلی دانشجویان به استخدام: کاربردی از نظریه توسعهیافته رفتار برنامهریزی شده [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 75-93]
استقلال دانشگاهیاستقلال نهادی اثربخش دانشگاههای دولتی ایران: ضرورت پویایی در فضای جهانی شده [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 1-28]
استقلال نهادیاستقلال نهادی اثربخش دانشگاههای دولتی ایران: ضرورت پویایی در فضای جهانی شده [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 1-28]
اعتباریابیساخت، اعتباریابی و روایی یابی ابزار سنجش کیفیت خدمات دانشگاهی به دانشجویان [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 73-97]
اعضای هیئت علمیرابطه استفاده اعضای هیئت علمی از فناوری اطلاعات با کیفیت تدریس آنان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
اعضای هیئت علمیعوامل مؤثر بر رشد حرفه ای اعضای هیئت علمی و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 95-120]
اعضای هیئت علمی دانشگاهاکتشاف عوامل مؤثر بر رفتار به اشتراکگذاری دانش در میان اعضای هیئت علمی دانشگاهها [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 45-65]
اقتصاد آموزشرابطه میان آموزش به عنوان شاخصی از سرمایه انسانی و رشد اقتصادی ایران: رویکردی استانی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 27-43]
انعطاف پذیریشناسایی و تحلیل روابط برنامه ریزی راهبردی، قابلیت انعطاف پذیری و عملکرد دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی؛ مورد پژوهی: دانشگاه شهید بهشتی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 67-93]
انگیزه پیشرفتتأثیر آموزش درس زبان انگلیسی از طریق تلفن همراه و پست الکترونیکی بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانشجویان [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 141-159]
ب
بازاریابی آموزش عالیعوامل مؤثر بر وفاداری دانشجو: رویکرد بازاریابی رابطهمند [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 121-140]
برنامه درسی پنهانمطالعه تطبیقی جامعه پذیری به وسیله برنامه های درسی پنهان در آموزش عالی با تأکید بر دیدگاه اپل و کینگ در دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه ایالتی آریزونا [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 145-172]
برنامه ریزیعوامل مؤثر بر مشارکت اعضای هیئت علمی در سیاستگذاری آموزش عالی و برنامه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 29-53]
برنامهریزی آرمانی فازیاستفاده از برنامه ریزی آرمانی فازی در بودجه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 1-24]
برنامهریزی جانشین پروریمقایسه وضعیت موجود جانشین پروری و مدیریت استعداد با وضعیت مطلوب آن در نظام آموزش عالی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 51-72]
برنامه ریزی راهبردیشناسایی و تحلیل روابط برنامه ریزی راهبردی، قابلیت انعطاف پذیری و عملکرد دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی؛ مورد پژوهی: دانشگاه شهید بهشتی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 67-93]
بهاشتراکگذاری دانشاکتشاف عوامل مؤثر بر رفتار به اشتراکگذاری دانش در میان اعضای هیئت علمی دانشگاهها [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 45-65]
بهبود کیفیت علمیتعیین روابط چندگانه بین تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاههای منتخب اصفهان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 123-144]
بودجه دانشگاهاستفاده از برنامه ریزی آرمانی فازی در بودجه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 1-24]
بودجهریزیاستفاده از برنامه ریزی آرمانی فازی در بودجه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 1-24]
پ
پست الکترونیکیتأثیر آموزش درس زبان انگلیسی از طریق تلفن همراه و پست الکترونیکی بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانشجویان [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 141-159]
ت
تحلیل پوششی دادههااستفاده از برنامه ریزی آرمانی فازی در بودجه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 1-24]
تحلیل هزینه فایدهبازدهی اقتصاد کلان آموزش عالی در ایران [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 25-50]
تخصیص منابعبررسی عوامل مؤثر بر میزان تخصیص منابع مالی درون دانشگاهی ایران با استفاده از داده های تابلویی [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 19-39]
تسهیم دانشتعیین روابط چندگانه بین تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاههای منتخب اصفهان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 123-144]
تعاملات علمیتعاملات و ارتباطات اجتماعی و علمی در دانشگاه صنعتی شریف از نظر دانشجویان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 95-121]
تقلب در آزمونعوامل مؤثر بر تقلب دانشجویان درآزمونهای دانشگاهی [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 57-77]
دانشگاهساخت، اعتباریابی و روایی یابی ابزار سنجش کیفیت خدمات دانشگاهی به دانشجویان [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 73-97]
دانشگاهعوامل مؤثر بر مشارکت اعضای هیئت علمی در سیاستگذاری آموزش عالی و برنامه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 29-53]
دانشگاهتعاملات و ارتباطات اجتماعی و علمی در دانشگاه صنعتی شریف از نظر دانشجویان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 95-121]
دانشگاهتعیین روابط چندگانه بین تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاههای منتخب اصفهان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 123-144]
دانشگاه بوعلی سینابررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و هوش سازمانی کارکنان با مدیریت سرمایه فکری [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 123-148]
دانشگاه پایدارشناسایی و اولویتبندی مؤلفههای دانشگاه پایدار [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 1-26]
دانشگاه تبریزعوامل مؤثر بر نقش مدیران گروههای آموزشی: مطالعه موردی دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 143-165]
دانشگاه تهرانرابطه استفاده اعضای هیئت علمی از فناوری اطلاعات با کیفیت تدریس آنان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
دانشگاه شاهدشناسایی و تحلیل ابعاد باورهای معرفت شناختی دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 79-100]
دانشگاههاعوامل مدیریتی و سازمانی مؤثر بر شادی و نشاط در دانشگاهها و تأثیر آنها بر تولید علم [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 99-116]
دانشگاههایی دولتیبررسی عوامل مؤثر بر میزان تخصیص منابع مالی درون دانشگاهی ایران با استفاده از داده های تابلویی [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 19-39]
ر
راهبردهای تدریسبررسی رابطه بین مدل برنامه ریزی درسی مرجح اعضای هیئت علمی با روشها و راهبردهای تدریس و فنون ارزشیابی مورد استفاده آنان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 101-122]
رشد تولیدرابطه میان آموزش به عنوان شاخصی از سرمایه انسانی و رشد اقتصادی ایران: رویکردی استانی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 27-43]
رشد حرفه ایعوامل مؤثر بر رشد حرفه ای اعضای هیئت علمی و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 95-120]
رضایت از زندگیارتباط ویژگیهای شخصیتی، حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 149-166]
روایی یابیساخت، اعتباریابی و روایی یابی ابزار سنجش کیفیت خدمات دانشگاهی به دانشجویان [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 73-97]
روحیه دموکراتیکعوامل مؤثر بر نقش مدیران گروههای آموزشی: مطالعه موردی دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 143-165]
روش داده های ترکیبیرابطه میان آموزش به عنوان شاخصی از سرمایه انسانی و رشد اقتصادی ایران: رویکردی استانی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 27-43]
روشهای تدریسبررسی رابطه بین مدل برنامه ریزی درسی مرجح اعضای هیئت علمی با روشها و راهبردهای تدریس و فنون ارزشیابی مورد استفاده آنان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 101-122]
زبان انگلیسیتأثیر آموزش درس زبان انگلیسی از طریق تلفن همراه و پست الکترونیکی بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانشجویان [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 141-159]
س
ساخت ابزارساخت، اعتباریابی و روایی یابی ابزار سنجش کیفیت خدمات دانشگاهی به دانشجویان [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 73-97]
سبک رهبریعوامل مؤثر بر مشارکت اعضای هیئت علمی در سیاستگذاری آموزش عالی و برنامه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 29-53]
سرمایه انسانیرابطه میان آموزش به عنوان شاخصی از سرمایه انسانی و رشد اقتصادی ایران: رویکردی استانی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 27-43]
ش
شادی و نشاطعوامل مدیریتی و سازمانی مؤثر بر شادی و نشاط در دانشگاهها و تأثیر آنها بر تولید علم [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 99-116]
عملکرد تحصیلیارتباط ویژگیهای شخصیتی، حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 149-166]
عملکرد غیرمالیشناسایی و تحلیل روابط برنامه ریزی راهبردی، قابلیت انعطاف پذیری و عملکرد دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی؛ مورد پژوهی: دانشگاه شهید بهشتی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 67-93]
عملکرد مالیشناسایی و تحلیل روابط برنامه ریزی راهبردی، قابلیت انعطاف پذیری و عملکرد دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی؛ مورد پژوهی: دانشگاه شهید بهشتی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 67-93]
عوامل سازمانیعوامل مدیریتی و سازمانی مؤثر بر شادی و نشاط در دانشگاهها و تأثیر آنها بر تولید علم [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 99-116]
عوامل محیطیموانع محیطی گرایش دانشجویان و دانش آموختگان به کارآفرینی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 117-141]
عوامل مدیریتیعوامل مدیریتی و سازمانی مؤثر بر شادی و نشاط در دانشگاهها و تأثیر آنها بر تولید علم [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 99-116]
ف
فناوری اطلاعاترابطه استفاده اعضای هیئت علمی از فناوری اطلاعات با کیفیت تدریس آنان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
فنون ارزشیابیبررسی رابطه بین مدل برنامه ریزی درسی مرجح اعضای هیئت علمی با روشها و راهبردهای تدریس و فنون ارزشیابی مورد استفاده آنان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 101-122]
ق
قابلیت اشتغالنقش مهارتهای کلیدی در شکل گیری قابلیت اشتغال دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 41-56]
قابلیت جذب دانشتعیین روابط چندگانه بین تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاههای منتخب اصفهان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 123-144]
قدرتعوامل مؤثر بر مشارکت اعضای هیئت علمی در سیاستگذاری آموزش عالی و برنامه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 29-53]
ک
کارآفرینان جوان دانشگاهیموانع محیطی گرایش دانشجویان و دانش آموختگان به کارآفرینی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 117-141]
کارآفرینیموانع محیطی گرایش دانشجویان و دانش آموختگان به کارآفرینی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 117-141]
کارآفرینیعوامل مؤثر بر تمایل شغلی دانشجویان به استخدام: کاربردی از نظریه توسعهیافته رفتار برنامهریزی شده [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 75-93]
کیفیت تدریسرابطه استفاده اعضای هیئت علمی از فناوری اطلاعات با کیفیت تدریس آنان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
کیفیت خدماتساخت، اعتباریابی و روایی یابی ابزار سنجش کیفیت خدمات دانشگاهی به دانشجویان [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 73-97]
م
متن و حاشیهعوامل مؤثر بر مشارکت اعضای هیئت علمی در سیاستگذاری آموزش عالی و برنامه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 29-53]
مدل برنامه ریزی درسیبررسی رابطه بین مدل برنامه ریزی درسی مرجح اعضای هیئت علمی با روشها و راهبردهای تدریس و فنون ارزشیابی مورد استفاده آنان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 101-122]
مدیریت آموزشعالیاستقلال نهادی اثربخش دانشگاههای دولتی ایران: ضرورت پویایی در فضای جهانی شده [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 1-28]
مدیریت استعدادمقایسه وضعیت موجود جانشین پروری و مدیریت استعداد با وضعیت مطلوب آن در نظام آموزش عالی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 51-72]
مدیریت دانشاکتشاف عوامل مؤثر بر رفتار به اشتراکگذاری دانش در میان اعضای هیئت علمی دانشگاهها [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 45-65]
مدیریت سرمایه فکریبررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و هوش سازمانی کارکنان با مدیریت سرمایه فکری [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 123-148]
معادله کلان مینسربازدهی اقتصاد کلان آموزش عالی در ایران [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 25-50]
مهارتهای ارتباطی و انسانیعوامل مؤثر بر نقش مدیران گروههای آموزشی: مطالعه موردی دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 143-165]
موانع تأسیس بنگاهموانع محیطی گرایش دانشجویان و دانش آموختگان به کارآفرینی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 117-141]
ن
نظام آموزش عالی ایرانطراحی الگوی توسعه سازمانی در نظام مدیریت آموزش عالی ایران [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 55-74]
نظام مدیریت آموزش عالیطراحی الگوی توسعه سازمانی در نظام مدیریت آموزش عالی ایران [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 55-74]
نظریه رفتار برنامهریزی شدهعوامل مؤثر بر تمایل شغلی دانشجویان به استخدام: کاربردی از نظریه توسعهیافته رفتار برنامهریزی شده [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 75-93]
نقشهای مدیر گروه آموزشیعوامل مؤثر بر نقش مدیران گروههای آموزشی: مطالعه موردی دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 143-165]
ویژگیهای شخصیتیبررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و هوش سازمانی کارکنان با مدیریت سرمایه فکری [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 123-148]
ویژگیهای شخصیتیارتباط ویژگیهای شخصیتی، حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 149-166]
ه
هوش سازمانیبررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و هوش سازمانی کارکنان با مدیریت سرمایه فکری [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 123-148]
هیئت علمیتعیین روابط چندگانه بین تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاههای منتخب اصفهان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 123-144]
ی
یادگیریتأثیر آموزش درس زبان انگلیسی از طریق تلفن همراه و پست الکترونیکی بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانشجویان [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 141-159]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد