آ

  • آموزش تطبیقی مطالعه تطبیقی جامعه پذیری به وسیله برنامه های درسی پنهان در آموزش عالی با تأکید بر دیدگاه اپل و کینگ در دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه ایالتی آریزونا [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 145-172]
  • آموزش عالی مقایسه وضعیت موجود جانشین‌ پروری و مدیریت استعداد با وضعیت مطلوب آن در نظام آموزش عالی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 51-72]
  • آموزش عالی ساخت، اعتباریابی و روایی یابی ابزار سنجش کیفیت خدمات دانشگاهی به دانشجویان [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 73-97]
  • آموزش عالی شناسایی و تحلیل روابط برنامه ریزی راهبردی، قابلیت انعطاف پذیری و عملکرد دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی؛ مورد پژوهی: دانشگاه شهید بهشتی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 67-93]
  • آموزش عالی مطالعه تطبیقی جامعه پذیری به وسیله برنامه های درسی پنهان در آموزش عالی با تأکید بر دیدگاه اپل و کینگ در دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه ایالتی آریزونا [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 145-172]
  • آموزش‌عالی پایدار شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های دانشگاه پایدار [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 1-26]
  • آموزش عالی کشاورزی عوامل مؤثر بر تمایل شغلی دانشجویان به استخدام: کاربردی از نظریه توسعه‌یافته رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 75-93]
  • آموزش و پژوهش میان‌رشته‌ای شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های دانشگاه پایدار [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 1-26]

ا

  • اجتماع علمی تعاملات و ارتباطات اجتماعی و علمی در دانشگاه صنعتی شریف از نظر دانشجویان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 95-121]
  • اداره کردن دانشگاه استقلال نهادی اثربخش دانشگاههای دولتی ایران: ضرورت پویایی در فضای جهانی شده [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 1-28]
  • ارتباطات اجتماعی تعاملات و ارتباطات اجتماعی و علمی در دانشگاه صنعتی شریف از نظر دانشجویان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 95-121]
  • ارتقا عوامل مؤثر بر رشد حرفه ای اعضای هیئت علمی و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 95-120]
  • استاد تعاملات و ارتباطات اجتماعی و علمی در دانشگاه صنعتی شریف از نظر دانشجویان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 95-121]
  • استخدام عوامل مؤثر بر تمایل شغلی دانشجویان به استخدام: کاربردی از نظریه توسعه‌یافته رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 75-93]
  • استقلال دانشگاهی استقلال نهادی اثربخش دانشگاههای دولتی ایران: ضرورت پویایی در فضای جهانی شده [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 1-28]
  • استقلال نهادی استقلال نهادی اثربخش دانشگاههای دولتی ایران: ضرورت پویایی در فضای جهانی شده [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 1-28]
  • اعتباریابی ساخت، اعتباریابی و روایی یابی ابزار سنجش کیفیت خدمات دانشگاهی به دانشجویان [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 73-97]
  • اعضای هیئت علمی رابطه استفاده اعضای هیئت علمی از فناوری اطلاعات با کیفیت تدریس آنان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
  • اعضای هیئت علمی عوامل مؤثر بر رشد حرفه ای اعضای هیئت علمی و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 95-120]
  • اعضای ‌هیئت‌ علمی دانشگاه اکتشاف عوامل مؤثر بر رفتار به اشتراک‌گذاری دانش در میان اعضای هیئت علمی دانشگاهها [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 45-65]
  • اقتصاد آموزش رابطه میان آموزش به عنوان شاخصی از سرمایه انسانی و رشد اقتصادی ایران: رویکردی استانی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 27-43]
  • انعطاف پذیری شناسایی و تحلیل روابط برنامه ریزی راهبردی، قابلیت انعطاف پذیری و عملکرد دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی؛ مورد پژوهی: دانشگاه شهید بهشتی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 67-93]
  • انگیزه پیشرفت تأثیر آموزش درس زبان انگلیسی از طریق تلفن همراه و پست الکترونیکی بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانشجویان [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 141-159]

ب

  • بازاریابی آموزش عالی عوامل مؤثر بر وفاداری دانشجو: رویکرد بازاریابی رابطه‌مند [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 121-140]
  • بازاریابی رابطه‌مند عوامل مؤثر بر وفاداری دانشجو: رویکرد بازاریابی رابطه‌مند [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 121-140]
  • بازدهی اقتصادی آموزش‌عالی بازدهی اقتصاد کلان آموزش عالی در ایران [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 25-50]
  • بازدهی کلان آموزش‌عالی بازدهی اقتصاد کلان آموزش عالی در ایران [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 25-50]
  • باور معرفت شناختی شناسایی و تحلیل ابعاد باورهای معرفت شناختی دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 79-100]
  • باورهای معرفت شناختی ساده اندیشانه شناسایی و تحلیل ابعاد باورهای معرفت شناختی دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 79-100]
  • برنامه درسی پنهان مطالعه تطبیقی جامعه پذیری به وسیله برنامه های درسی پنهان در آموزش عالی با تأکید بر دیدگاه اپل و کینگ در دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه ایالتی آریزونا [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 145-172]
  • برنامه ریزی عوامل مؤثر بر مشارکت اعضای هیئت علمی در سیاستگذاری آموزش عالی و برنامه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 29-53]
  • برنامه‌ریزی آرمانی فازی استفاده از برنامه ریزی آرمانی فازی در بودجه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 1-24]
  • برنامه‌ریزی جانشین پروری مقایسه وضعیت موجود جانشین‌ پروری و مدیریت استعداد با وضعیت مطلوب آن در نظام آموزش عالی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 51-72]
  • برنامه ریزی راهبردی شناسایی و تحلیل روابط برنامه ریزی راهبردی، قابلیت انعطاف پذیری و عملکرد دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی؛ مورد پژوهی: دانشگاه شهید بهشتی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 67-93]
  • به‌اشتراک‌گذاری دانش اکتشاف عوامل مؤثر بر رفتار به اشتراک‌گذاری دانش در میان اعضای هیئت علمی دانشگاهها [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 45-65]
  • بهبود کیفیت علمی تعیین روابط چندگانه بین تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاههای منتخب اصفهان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 123-144]
  • بودجه دانشگاه استفاده از برنامه ریزی آرمانی فازی در بودجه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 1-24]
  • بودجه‌ریزی استفاده از برنامه ریزی آرمانی فازی در بودجه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 1-24]

پ

  • پست الکترونیکی تأثیر آموزش درس زبان انگلیسی از طریق تلفن همراه و پست الکترونیکی بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانشجویان [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 141-159]

ت

  • تحلیل پوششی داده‌ها استفاده از برنامه ریزی آرمانی فازی در بودجه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 1-24]
  • تحلیل هزینه فایده بازدهی اقتصاد کلان آموزش عالی در ایران [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 25-50]
  • تخصیص منابع بررسی عوامل مؤثر بر میزان تخصیص منابع مالی درون دانشگاهی ایران با استفاده از داده های تابلویی [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 19-39]
  • تسهیم دانش تعیین روابط چندگانه بین تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاههای منتخب اصفهان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 123-144]
  • تعاملات علمی تعاملات و ارتباطات اجتماعی و علمی در دانشگاه صنعتی شریف از نظر دانشجویان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 95-121]
  • تقلب در آزمون عوامل مؤثر بر تقلب دانشجویان درآزمونهای دانشگاهی [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 57-77]
  • تقلب علمی عوامل مؤثر بر تقلب دانشجویان درآزمونهای دانشگاهی [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 57-77]
  • تلفن همراه تأثیر آموزش درس زبان انگلیسی از طریق تلفن همراه و پست الکترونیکی بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانشجویان [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 141-159]
  • توسعه پایدار شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های دانشگاه پایدار [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 1-26]
  • توسعه حرفه ای عوامل مؤثر بر رشد حرفه ای اعضای هیئت علمی و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 95-120]
  • توسعه سازمانی طراحی الگوی توسعه سازمانی در نظام مدیریت آموزش عالی ایران [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 55-74]
  • تولید علم عوامل مدیریتی و سازمانی مؤثر بر شادی و نشاط در دانشگاهها و تأثیر آنها بر تولید علم [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 99-116]
  • تولید و توسعه علم تعاملات و ارتباطات اجتماعی و علمی در دانشگاه صنعتی شریف از نظر دانشجویان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 95-121]

ح

  • حمایت اجتماعی ارتباط ویژگیهای شخصیتی، حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 149-166]

خ

  • خوداثربخشی هیئت علمی عوامل مؤثر بر مشارکت اعضای هیئت علمی در سیاستگذاری آموزش عالی و برنامه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 29-53]

د

  • داده های تابلویی بررسی عوامل مؤثر بر میزان تخصیص منابع مالی درون دانشگاهی ایران با استفاده از داده های تابلویی [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 19-39]
  • داشتن انگیزه عوامل مؤثر بر نقش مدیران گروههای آموزشی: مطالعه موردی دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 143-165]
  • دانشجو ساخت، اعتباریابی و روایی یابی ابزار سنجش کیفیت خدمات دانشگاهی به دانشجویان [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 73-97]
  • دانشجو تعاملات و ارتباطات اجتماعی و علمی در دانشگاه صنعتی شریف از نظر دانشجویان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 95-121]
  • دانشجویان شناسایی و تحلیل ابعاد باورهای معرفت شناختی دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 79-100]
  • دانشجویان عوامل مؤثر بر تمایل شغلی دانشجویان به استخدام: کاربردی از نظریه توسعه‌یافته رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 75-93]
  • دانشجویان کشاورزی دانشگاه تهران و مدل معادلات ساختاری نقش مهارتهای کلیدی در شکل گیری قابلیت اشتغال دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 41-56]
  • دانشگاه عوامل مؤثر بر تقلب دانشجویان درآزمونهای دانشگاهی [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 57-77]
  • دانشگاه ساخت، اعتباریابی و روایی یابی ابزار سنجش کیفیت خدمات دانشگاهی به دانشجویان [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 73-97]
  • دانشگاه عوامل مؤثر بر مشارکت اعضای هیئت علمی در سیاستگذاری آموزش عالی و برنامه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 29-53]
  • دانشگاه تعاملات و ارتباطات اجتماعی و علمی در دانشگاه صنعتی شریف از نظر دانشجویان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 95-121]
  • دانشگاه تعیین روابط چندگانه بین تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاههای منتخب اصفهان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 123-144]
  • دانشگاه بوعلی سینا بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و هوش سازمانی کارکنان با مدیریت سرمایه فکری [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 123-148]
  • دانشگاه پایدار شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های دانشگاه پایدار [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 1-26]
  • دانشگاه تبریز عوامل مؤثر بر نقش مدیران گروههای آموزشی: مطالعه موردی دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 143-165]
  • دانشگاه تهران رابطه استفاده اعضای هیئت علمی از فناوری اطلاعات با کیفیت تدریس آنان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
  • دانشگاه شاهد شناسایی و تحلیل ابعاد باورهای معرفت شناختی دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 79-100]
  • دانشگاهها عوامل مدیریتی و سازمانی مؤثر بر شادی و نشاط در دانشگاهها و تأثیر آنها بر تولید علم [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 99-116]
  • دانشگاههایی دولتی بررسی عوامل مؤثر بر میزان تخصیص منابع مالی درون دانشگاهی ایران با استفاده از داده های تابلویی [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 19-39]

ر

  • راهبردهای تدریس بررسی رابطه بین مدل برنامه ریزی درسی مرجح اعضای هیئت علمی با روشها و راهبردهای تدریس و فنون ارزشیابی مورد استفاده آنان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 101-122]
  • رشد تولید رابطه میان آموزش به عنوان شاخصی از سرمایه انسانی و رشد اقتصادی ایران: رویکردی استانی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 27-43]
  • رشد حرفه ای عوامل مؤثر بر رشد حرفه ای اعضای هیئت علمی و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 95-120]
  • رضایت از زندگی ارتباط ویژگیهای شخصیتی، حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 149-166]
  • رضایت دانشجو عوامل مؤثر بر وفاداری دانشجو: رویکرد بازاریابی رابطه‌مند [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 121-140]
  • روایی یابی ساخت، اعتباریابی و روایی یابی ابزار سنجش کیفیت خدمات دانشگاهی به دانشجویان [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 73-97]
  • روحیه دموکراتیک عوامل مؤثر بر نقش مدیران گروههای آموزشی: مطالعه موردی دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 143-165]
  • روش داده های ترکیبی رابطه میان آموزش به عنوان شاخصی از سرمایه انسانی و رشد اقتصادی ایران: رویکردی استانی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 27-43]
  • روشهای تدریس بررسی رابطه بین مدل برنامه ریزی درسی مرجح اعضای هیئت علمی با روشها و راهبردهای تدریس و فنون ارزشیابی مورد استفاده آنان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 101-122]
  • رونویسی عوامل مؤثر بر تقلب دانشجویان درآزمونهای دانشگاهی [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 57-77]

ز

  • زبان انگلیسی تأثیر آموزش درس زبان انگلیسی از طریق تلفن همراه و پست الکترونیکی بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانشجویان [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 141-159]

س

  • ساخت ابزار ساخت، اعتباریابی و روایی یابی ابزار سنجش کیفیت خدمات دانشگاهی به دانشجویان [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 73-97]
  • سبک رهبری عوامل مؤثر بر مشارکت اعضای هیئت علمی در سیاستگذاری آموزش عالی و برنامه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 29-53]
  • سرمایه انسانی رابطه میان آموزش به عنوان شاخصی از سرمایه انسانی و رشد اقتصادی ایران: رویکردی استانی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 27-43]

ش

  • شادی و نشاط عوامل مدیریتی و سازمانی مؤثر بر شادی و نشاط در دانشگاهها و تأثیر آنها بر تولید علم [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 99-116]
  • شهرت دانشگاه عوامل مؤثر بر وفاداری دانشجو: رویکرد بازاریابی رابطه‌مند [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 121-140]

ع

  • عملکرد تحصیلی ارتباط ویژگیهای شخصیتی، حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 149-166]
  • عملکرد غیرمالی شناسایی و تحلیل روابط برنامه ریزی راهبردی، قابلیت انعطاف پذیری و عملکرد دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی؛ مورد پژوهی: دانشگاه شهید بهشتی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 67-93]
  • عملکرد مالی شناسایی و تحلیل روابط برنامه ریزی راهبردی، قابلیت انعطاف پذیری و عملکرد دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی؛ مورد پژوهی: دانشگاه شهید بهشتی [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 67-93]
  • عوامل سازمانی عوامل مدیریتی و سازمانی مؤثر بر شادی و نشاط در دانشگاهها و تأثیر آنها بر تولید علم [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 99-116]
  • عوامل محیطی موانع محیطی گرایش دانشجویان و دانش آموختگان به کارآفرینی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 117-141]
  • عوامل مدیریتی عوامل مدیریتی و سازمانی مؤثر بر شادی و نشاط در دانشگاهها و تأثیر آنها بر تولید علم [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 99-116]

ف

  • فناوری اطلاعات رابطه استفاده اعضای هیئت علمی از فناوری اطلاعات با کیفیت تدریس آنان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
  • فنون ارزشیابی بررسی رابطه بین مدل برنامه ریزی درسی مرجح اعضای هیئت علمی با روشها و راهبردهای تدریس و فنون ارزشیابی مورد استفاده آنان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 101-122]

ق

  • قابلیت اشتغال نقش مهارتهای کلیدی در شکل گیری قابلیت اشتغال دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 41-56]
  • قابلیت جذب دانش تعیین روابط چندگانه بین تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاههای منتخب اصفهان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 123-144]
  • قدرت عوامل مؤثر بر مشارکت اعضای هیئت علمی در سیاستگذاری آموزش عالی و برنامه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 29-53]

ک

  • کارآفرینان جوان دانشگاهی موانع محیطی گرایش دانشجویان و دانش آموختگان به کارآفرینی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 117-141]
  • کارآفرینی موانع محیطی گرایش دانشجویان و دانش آموختگان به کارآفرینی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 117-141]
  • کارآفرینی عوامل مؤثر بر تمایل شغلی دانشجویان به استخدام: کاربردی از نظریه توسعه‌یافته رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 75-93]
  • کیفیت تدریس رابطه استفاده اعضای هیئت علمی از فناوری اطلاعات با کیفیت تدریس آنان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
  • کیفیت خدمات ساخت، اعتباریابی و روایی یابی ابزار سنجش کیفیت خدمات دانشگاهی به دانشجویان [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 73-97]

م

  • متن و حاشیه عوامل مؤثر بر مشارکت اعضای هیئت علمی در سیاستگذاری آموزش عالی و برنامه ریزی دانشگاهی [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 29-53]
  • مدل برنامه ریزی درسی بررسی رابطه بین مدل برنامه ریزی درسی مرجح اعضای هیئت علمی با روشها و راهبردهای تدریس و فنون ارزشیابی مورد استفاده آنان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 101-122]
  • مدیریت آموزش‌عالی استقلال نهادی اثربخش دانشگاههای دولتی ایران: ضرورت پویایی در فضای جهانی شده [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 1-28]
  • مدیریت استعداد مقایسه وضعیت موجود جانشین‌ پروری و مدیریت استعداد با وضعیت مطلوب آن در نظام آموزش عالی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 51-72]
  • مدیریت دانش اکتشاف عوامل مؤثر بر رفتار به اشتراک‌گذاری دانش در میان اعضای هیئت علمی دانشگاهها [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 45-65]
  • مدیریت سرمایه فکری بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و هوش سازمانی کارکنان با مدیریت سرمایه فکری [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 123-148]
  • معادله کلان مینسر بازدهی اقتصاد کلان آموزش عالی در ایران [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 25-50]
  • مهارتهای ارتباطی و انسانی عوامل مؤثر بر نقش مدیران گروههای آموزشی: مطالعه موردی دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 143-165]
  • موانع تأسیس بنگاه موانع محیطی گرایش دانشجویان و دانش آموختگان به کارآفرینی [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 117-141]

ن

  • نظام آموزش عالی ایران طراحی الگوی توسعه سازمانی در نظام مدیریت آموزش عالی ایران [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 55-74]
  • نظام مدیریت آموزش عالی طراحی الگوی توسعه سازمانی در نظام مدیریت آموزش عالی ایران [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 55-74]
  • نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده عوامل مؤثر بر تمایل شغلی دانشجویان به استخدام: کاربردی از نظریه توسعه‌یافته رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 75-93]
  • نقشهای مدیر گروه آموزشی عوامل مؤثر بر نقش مدیران گروههای آموزشی: مطالعه موردی دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 2، 1393، صفحه 143-165]

و

  • وفاداری دانشجو عوامل مؤثر بر وفاداری دانشجو: رویکرد بازاریابی رابطه‌مند [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 121-140]
  • ویژگیهای شخصیتی بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و هوش سازمانی کارکنان با مدیریت سرمایه فکری [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 123-148]
  • ویژگیهای شخصیتی ارتباط ویژگیهای شخصیتی، حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 149-166]

ه

  • هوش سازمانی بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و هوش سازمانی کارکنان با مدیریت سرمایه فکری [دوره 20، شماره 1، 1393، صفحه 123-148]
  • هیئت علمی تعیین روابط چندگانه بین تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاههای منتخب اصفهان [دوره 20، شماره 4، 1393، صفحه 123-144]

ی

  • یادگیری تأثیر آموزش درس زبان انگلیسی از طریق تلفن همراه و پست الکترونیکی بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانشجویان [دوره 20، شماره 3، 1393، صفحه 141-159]